ناریاناریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

جوجه کوچولوی منو بابایی *ناریا* خانم

دلم گرفته

1391/11/2 12:09
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم  ناریای من نمیدونم ار کجا شرو کنم دختر نازنینم

نمیدونم چرا رفلاکست چند هفته بود خیلی اود کرده خیلی نارحتم روزی نیست که مامان نشینه و برات گریه نکنه دستخودم  نیست بابایی همش میگه بایدصبور باشم ولی وقتی تواین حال میبینمت خیلی داغونمیشممممم

همش حالت تهوع بالا آوردنو گریه و زجه زدن

آخه چطور دوم بیارم گلم چطور من نمیمیرم دخترم اینقدر زجر بکشه

همش با خدای خودم میگم

خدایا خدایا بزرگی که خودت جوجم وبهم دادی معده کوچولوی دخملی روخوب کن همه درداشوبیار واسه من

شکر خدا شلی حنجرتخیلی بهتر از قبله نفسای نازت خیلی کم به شمارش میافته

دوست دارم همه هستی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 بهمن 91 1:16
سلام انشالله که خوب می شه نگران نباش گلم