ناریاناریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

جوجه کوچولوی منو بابایی *ناریا* خانم

بدون عنوان

1391/12/12 20:22
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

منو ببخش منوببخش که لیاقت مادر بودن تو رو ندارم

که نمیتونم رو اعصابم تسلط داشته باشمو فرشته آسمونومو گریوندم

دخترکم خیلی دلم  گرفته

کاش مامانو درک کنی که گاهی وقتا خیلی  خسته میشم نمیدونم نمیدونم کی این رفلاکس دست از سرت بر میداره نمیدونی چقدرحسرت میخورم که یه روز یه دل سیر بهت شیر بدم و دو ساعت بتونی راحت بخوابی

خدایا  این بغض کی تموم میشه

کی فرشتم  خوب میشه

ناریا اگه دردای دنیا رو میشدگرفت حاضر بودم همه درداتو با جون دلم قبول کنم  دخترکم

خیلی سعی میکنم خودمو آروم کنم که شکر خدا سالمیو یه دورست و خوب میشی

ولی طاقتم داره تموم میشه .....

وقتی برات شیرآماده میکنم دستام میلرزه

بابایی رو هم کلی نارحت میکنم

ای خدا نفسمو بگیرو دخترمو خوب کن



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حسام کوچولو
15 اسفند 91 1:25
نگران نباش عزیزم کم کم خوب می شه خدا رو شکر کن که عزیز دلت سالمه رفلاکس یه دوره ی یه کم طولانیه که به مرور خوب میشه از شیرینی این دوره ی کودکت لذت ببر و توی وبلاگش بنویس.
مریم مامان نگین
21 اسفند 91 9:06
سلام خانمی می دونم سخته ولی مادر شدن اسون نیست انشاالله دخملمونم زود زود خوب می شه همیشه اون روزی رو تصور کن که تو پارک دنبالش می دوی چقدر لذت داره و این ارومت میکند
منصوره مامی اشکان
22 اسفند 91 13:35
بهار جون خدا انشاءالله بهت صبر و تحمل بده تا بتونی این روزای سخت رو تحمل کنی.درکت میکنم عزیزم
آرزوی سلامتی هر چه زودتر ناریا جون رو دارم


ممنون از همتون دوستای مهربونم
مامان حسام كوچولو
14 فروردین 92 16:43
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
منصوره مامی اشکان
16 اردیبهشت 92 17:23
بهار خانوم یه کم وقت بذار وب ناری جون رو آپ کن و چند تا عکس جدید بذار ببینیمش نازگل دخملو


باشه خاله بیشتر سعی میکنمبه وبش برسم
مامان هلنا
17 اردیبهشت 92 10:51
بهار جون سلام. اتفاقی به وبلاگت برخوردم. چرا اینقدر دلت گرفته؟ هلنا دو هفته دیگه یکسالش تموم میشه و رفلاکس شدید داره. تهران بردمش دکتر الان خیلی بهتره و من داروهای معدش رو قطع کردم. اگه تهرانی بهمبگو تاآدرس دکترشو بهت بدم . اگه وبلاگ هلنا رو ببینی نوشتم که هلنا دو ماه چه حالی داشت و دکترایاصفهان تشخیص ندادن. در ضمن دوست خوبم هنوز سختی های بچه داری مونده و شیرینی هاش هم مونده. بزار سه ماهه دیگه بشه. اونوقت هر روز با یه کار جدید تموم خستگیتو در میکنه. اگه دوست داشتی لینکم کن بگو تا منم بلینکمت

ممنون عزیزم بهخاطر دلدارت ولی واقعاگاهی وقتا کممیارماین طفلک اونقده اذیت میشه آدرس وبت رو که میزنم بازنمیشه ممنون میشم بازمآدرس وبذاری برام

مامانی صدف
30 تیر 92 22:28
اخ عزیزم نگران نباش انشالله زود زود بهتر میشه.خدارو شکر که جوجوت سالمه و مشکلی نداره.دعا کن نی نی منم سالم باشه.راستی چندتا از عکسای دخملتو بزار ببینیمش.مرسی